'Sharknado 3: Oh Hell Nej!' Recension: Great At Being Bad… Eller bara dåligt?

Har de äntligen hoppat hajen? 'Sharknado 3: Oh Hell Nej!', Vågar bevisa att den fortfarande har gott om bitt för sitt pengar med så mycket uppenbar förhärdighet att du inte vill missa en minut!

Sharknado 3: Oh Hell Nej! är den actionfyllda, comeo-palooza uppföljaren som vi kommer att prata om i veckor framöver! Här är vår recension.

Sharknado 3: Oh Hell Nej! fortsätter den årliga trenden med motorsågar, all-star-komos och det potentiellt dömda ödet för våra favoritpersoner Fin (Ian Ziering) och April (Tara Reid). Precis när du tror att de har tänkt på allt händer det så många absurde och käkeuttagande stunder att det kommer att ta en hel natts sömn för att komma över det du just såg!

Det enda som Sharknado 3: Oh Hell Nej! kanske saknas är diskbänken eftersom vi slutar få en galna och ur kontrollfilm som har ett slut som kanske är det mest brutala motbjudande, roliga, skrämmande och bonkers slutet genom tiderna! Men vi kommer till det om en minut

Nu till början av filmen - vi börjar med att Fin nästan omedelbart gör sig redo att hantera en annan Sharknado när han är i Washington, DC, där han blir hedrad av presidenten (Mark Cuban) för sin fortsatta heroism när det gäller att hjälpa ute i hajarelaterade katastrofer! Medan Fin är motorsåg djupt i några hajar, är hans fru April i Orlando, gravid och redo att poppa. Och från den punkten finns det verkligen ingen tid för mycket mer komplott eftersom vi får en lång lista med kamor, dödsfall och en resa som bokstavligen är ur denna värld! Och medan vi är på det, någon stor skärmtid från en av de många kamor, David Hasslehoff som spelar Fins pappa.

Cameos? Oh ja.

På tal om komos, alla från Frankie Muniz; Anthony Weiner; Kendra Wilkinson; Chris Jericho och många många fler är inte säkra från den här årversionen av Sharknado, och bara för att hålla dig på tårna beslutade vi att skapa ett drickspel som du kan kolla in här! Och du kanske bara behöver en drink efter att du är klar med filmen eftersom du vill ha ett slut av ett slag som aldrig kommer att glömmas!

Så när massförstörelsen går igenom Washington, DC, sedan åker ner på den östra strandkusten innan vi bosätter sig i Orlando, Florida, tar vi oss för en vild resa som kulminerar i det ovannämnda slutet som måste ses för att tro. Det är kanske kulminationen på alla saker som mardrömmar är gjorda av och kommer att förändra dina tankar om dessa filmer för alltid. Så gör dig redo för en oförglömlig tid!

Kommer det att finnas en Sharknado 4?

Efter ikväll kommer folk att vilja ha en fjärde film av en mängd orsaker och vi är glada att rapportera att det kommer att hända! Med det käkeuttagande slutet som vi lovar kommer att blåsa ditt sinne garanteras vi en uppföljare som förhoppningsvis kommer att besvara många frågor och ställa en handfull mer! Vi kan inte vänta!

Sharknado 3: Oh Hell Nej! premiär onsdag 22 juli (9 / 8c) på Syfy., är du redo för att hajen ska träffa fenan? Berätta hur spännande du är nedan!

- Russ Weakland